هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

برگزاری مراسم تقدیر از هنرجویان

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

تقدیر7روز شنبه مورخ 18 آبان 1398 از ساعت 11 صبح در محل نمازخانه هنرستان طی مراسمی از هنرجویان برتر سال گذشته تقدیر شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولین اداره کل استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، نماینده انجمن، تعدادی از هنرآموزان و مسئولین هنرستان و نیز جمعی از هنرجویان فارغ التحصیل سال گذشته این هنرستان برگزار شد.

تقدیر1

بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و خیرمقدم توسط مدیر هنرستان جناب آقای "زندی مقدم"، آقای "کارآموز" معاونت محترم آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ بیاناتی را ایراد فرمودند.

تقدیر2

بعد از آن یک استندآپ کمدی کوتاه توسط هنرجو "سجاد اسماعیلی" انجام شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

تقدیر3

سپس جوائز 10 نفر از برگزیدگان اول هنرستان اهداء شد.

تقدیر4

و بعد از آن یک موسیقی زنده توسط هنرجویان "برهانی" و "جعفری" برگزار شده و سپس جوائز تعدادی دیگر از هنرجویان اهداء شد.

تقدیر6

با توجه به تعداد زیاد هنرجویانی که شامل تقدیر در این مراسم می شدند، مقرر شد تعدادی از جوایز بعداً در مراسم صبحگاه به آنها تحویل داده شود.

یادآور می گردد تعداد 143 نفر از هنرجویان سال گذشته این هنرستان شامل جوائز این مراسم تقدیر می شدند که امتیازات متفاوتی از بانک امتیاز هنرستان دریافت نموده بودند.

تقدیر7

دانش آموزان برتر هر کلاس، رتبه در مسابقات فرهنگی هنری، جشنواره هنرهای تجسمی، پرسش مهر و ... مواردی بود که هنرجویان می توانستند امتیاز کسب کنند.

در این مراسم آقای "کارآموز" معاون محترم آموزش متوسطه، آقای"قلع گر حکومتی" رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان، آقای" فلاحتی" کارشناس مسئول واحد فنی و حرفه ای استان از اداره کل آموزش و پرورش، آقای "بیشمار" معاون محترم پرورشی ناحیه 2 آموزش و پرورش، آقای "جعفری" به نمایندگی از انجمن مسئولین و هنرآموزان این هنرستان را همراهی می کردند.

تقدیر4

این مراسم در ساعت 12:15 دقیقه پایان یافت

۹۸/۰۹/۰۳
مدیر

نظرات  (۱)

طرح خوبی برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان بود. خیلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی