هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

معرفی هنرستان تاریخچه

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

"هنرستان حائری" درسال تحصیلی 1365 با نام هنرستان "معماری اربابی" تأسیس شد و برای اولین بار در استان یزد رشته معماری در این هنرستان دایر گردید و پس از 4 سال رشته گرافیک نیز به آن افزوده شد. از سال تحصیلی 73-1372 به مکان فعلی، واقع در صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان شهید تندگویان، منتقل شد.

در سال تحصیلی 85-1384 بعد از بازنشستگی جناب آقای "سیدحسین حکاکی" اولین مدیر و مؤسس این هنرستان، آقای "یعقوب سالاری" که قبل از آن به عنوان معاون فنی هنرستان مشغول بود، به عنوان مدیر انتخاب شده و به مدت سه سال در این منصب حضور داشت. سپس سکان مدیریت به دست آقای "محمدحسن قنبری" افتاد و ایشان نیز بعد از بازنشستگی این مقام را به معاون فنی خود، آقای "حسین شیخعلیشاهی" واگذار نمود تا سال تحصیلی 96-1395 که یکی از هنرآموزان رشته گرافیک همان هنرستان بنام آقای "سعید زندی مقدم"، بعد از آقای "شیخعلیشاهی"، بر مسند مدیریت هنرستان حائری نشست.

هنرستان حائری، با همکاری معلمین و هنرمندان مطرح استان، مشغول به پرورش و آموزش هنرجویان مستعد در رشته های موجود می باشد. افتخار این را داریم که دانش آموختگان زیادی از این هنرستان فارغ التحصیل گردیده اند و پس از ادامه تحصیل و کسب درجات علمی بالا، جذب مشاغل ارزنده ای شده اند که علاوه بر موقعیت های مناسب اجتماعی، از حقوق و مزایای بالایی بهره منداند. با آرزوی موفقیت روزافزون برای دانش آموختگان گذشته و کسانیکه در آینده افتخار با آنها بودن را خواهیم داشت.

۹۸/۰۹/۰۳
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی