هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

به وبلاگ هنرستان حائری خوش آمدید

هنرستان حائری

اطلاعیه کلاس حضوری

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

اطلاعیه بازگشایی هنرستان و آغاز آموزش های نوبت دوم

با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا، بخشنامه وزارتی و منطقه و نیز تصمیمات شورای مدرسه، باستحضار می رساند که از روز چهارشنبه اول بهمن 1399 کلیه کلاسها و کارگاههای نوبت دوم آغاز می شود...

توضیحات:

- کلاسهای کارگاهی شایستگی های فنی رشته های پویانمایی، حسابداری و فتوگرافیک و کارگاههای تخصصی مربوط به رشته های گرافیک و معماری با رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و به شکلی که از طریق سایر روش های ارتباطی اعلام می شود به صورت حضوری برگزار می شود.

- هنرجویان محترم دقت داشته باشند که حضور در آموزشگاه صرفا جهت امتحانات حضوری و کارگاههای تخصصی که امکان برگزاری آنها به صورت غیرحضوری مقدور نیست خواهد بود. (بخش اعظم آموزشهای کارگاهی، مربوط به آموزش های قبلی بوده که ناقص مانده و نیز امتحانات عقب مانده می باشد)

- زمان کارگاهها و کلاس ها کمتر از زمان واقعی هست. پس حضور به موقع و عدم خرورج از مدرسه قبل از زمان تعیین شده الزامی می باشد.

- در زمان حضور در مدرسه، استفاده از ماسک، لوازم شخصی (قمقمه آب و لوازم کار شخصی و ...) و نیز رعایت فاصله مناسب الزامی می باشد.

- کلیه کلاسهای دیگر طبق روال قبل از صبح چهارشنبه اول بهمن از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی و سایر ابزارهای ارتباطی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

۹۹/۱۰/۲۶
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی